Ezzel a módszerrel te is irányíthatod az álmaidat

17/11/23 csütörtök
ujnemzedek.hu
Di Caprio beájulna.

Vannak, akik maguktól repülnek, teleportálnak, falakon mennek keresztül vagy a környezetüket alakítják kedvükre elalvás után, és vannak, akiknek csak álom marad a tudatos vagy tiszta álmodás, azaz a lucid dreaming.

Az Adelaide Egyetem alváskutatója dr. Denholm Aspy most megtalálta a különböző tudományos módszerek olyan kombinációját, amivel gépek, gyógyszerek és drogok nélkül is irányítani tudjuk az álmainkat. Ehhez mondjuk kell még, hogy ahhoz az 55%-hoz tartozz, akik az életük bizonyos szakaszaiban képesek uralni az alvással töltött időt.

Tehát, a két legfontosabb módszer, amit együtt kell használni:

VALÓSÁGTESZT

Az ébren töltött idő során is ellenőriznünk kell, hogy valóban ébren vagyunk-e vagy álmodunk. Ha ez szokássá válik, nagy eséllyel az álmunkban is eljön, és egy ottani ellenőrzéssel ráeszmélünk, hogy álmodunk. Ez azonban így még nem elegendő az irányítás átvételéhez.

Példakérdések magadhoz:

  • Ébren vagyok vagy álmodom?
  • Hogy hívnak?
  • Hol lakom?
  • Mi a mai dátum?
  • Hogy kerültem ide?
  • Hány éves vagyok?

MILD-MÓDSZER

Ötórányi alvás után felébreszted magad egy óra segítségével, majd mielőtt visszaalszol, többször elismétled, hogy "ha legközelebb álmodok, tudni fogom, hogy álmodok", és erősen elképzeled, hogy milyen lenne, ha te irányíthatnád az álmod.

A két módszer kombójával 53%-os volt a hatékonyság, 17%-nál pedig minden éjszaka sikerült irányítottan álmodni. Minden éjszaka!

Mi tuti kipróbáljuk!