Miért nem értjük a reklámokat?

19/01/23 szerda
ujnemzedek.hu
Vagy a reklámosok nem értenek minket? A következő előadásban arról lesz szó, hogy miért nem érnek el a reklámok minket? Miért nehéz megtalálnia az utat a különböző generációkhoz, mikor számtalan lehetőség, ötlet áll a reklámosok előtt.

Péter a saját generációjáról alkotott képét szakmai kérdések megválaszolására használja fel. Magyarország legnagyobb márkáinak marketing- és reklámtevékenységein dolgozik egy olyan csapattal, akik valójában értik a Z generációt. Őszinte üzenetek és hatékony eredmények tükröződnek vissza a 16-22 éves fiatalokból álló reklámügynökség munkáin. Ezzel az őszinteséggel reflektál a generációk közötti kommunikációs szakadékra, és javaslatot tesz arra, hogyan lehet ezt átlépni.

Forrás:  TEDxYouth@Budapest