Díjat nyert Cannes-ban a WWF Magyarország csodás kisfilmje

17/06/27 kedd
ujnemzedek.hu
A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség közös munkája a Cannes Lions reklámfesztiválon kapott bronzoroszlánt Design kategóriában.

Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készített kisfilmjét a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit alakította kétperces reklámfilmmé. A “We are all connected” című film a Design kategória 278 shortlistre került alkotása közül szerezte meg a bronzoroszlánt.

“Számunkra nagyon fontos, hogy megmutassuk, a természetvédelem üzeneteit is lehet kreatív köntösbe csomagolni. Ez a film az életközösségek egységét mutatja be. Egyszerűen fogalmazza meg mindazt, amiért mi dolgozunk, és ami minden ember számára elengedhetetlen, ha egészséges környezetben szeretnénk tudni a jövő generációit. Az, hogy a reklámunk ilyen elismerést tudhat magáénak, nagyon fontos mérföldkő a hazai természetvédelem történetében” – mondta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.