4 tipp, hogy több energiád maradjon munkában

18/10/01 hétfő
ujnemzedek.hu
A legtöbben egymás után isszák a kávékat, hogy produktívak legyenek munkában. Pedig vannak jobb módszerek is!

1. Egyél rendszeresen

Fontos a reggeli, hiszen ettől kapod az energiát a reggeli starthoz és a tökéletes anyagcsereműködés is ennek fejében garantált. Miután a reggelit letudtad, figyelj a testedre! Ha megéheznél még ebéd előtt egyél gyümölcsöt vagy egy műzli szeletet. Figyelj arra, hogy az étrended megfelelő mértékben tartalmazzon fehérjét és szénhidrátot. A kávét sem kell elfelejtened, de ne vidd túlzásba. Reggel egy csésze kávé a reggelihez és maximum délután még egy az utolsó hajrához. 

2. Rendszeresen tarts szünetet

Kutatások szerint óránkén kell tartani egy 15 perces szünetet, mert a legtöbb ember csak ilyen rövid ideig tud koncentrálni.  


Fotó: Stocksnap

3. Mozogj

Ha már szüneten vagy, sétálj egyet! Már ez is sokat segít abban, hogy felfrissülj és feltöltődj. 

4. Relaxálj

Ha te is az a típus vagy, aki nem szeret céltalanul sétálgatni, akkor próbáld ki a relaxációt. Kapcsolj be valami nyugtató zenét és csukd be a szemed pár percre. Ha süt a nap, próbálj meg felé fordulni, hiszen a napsütés bizonyítottan energetizáló hatású. 

 

Forrás: Forbes, Kiemelt kép: Stocksnap