Új munkatársat keresünk részmunkaidős HR asszisztens pozícióra

16/10/11 kedd
ujnemzedek.hu

Az Új Nemzedék Központ Nonprofit Kft. új kollégát keres részmunkaidős (napi 4 órás) HR asszisztens pozícióra.

Főbb feladatok, munkák:

  • létszámtervezés, toborzás, kiválasztás részfeladatai (pl. álláshirdetések megfogalmazása, kapcsolatfelvétel a jelöltekkel, visszaigazolások kiküldése);
  • a beléptetés, kiléptetés, belső mozgások HR lekövetése (pl. adatbázisok frissítése, első és utolsó munkanapok megszervezése, belépő tájékoztatások megtartása stb.);
  • munkaügyi dokumentációk (szerződések, munkaköri leírások, igazolások stb.) szerkesztése, nyomtatása, aláíratása, szkennelése, lefűzése;
  • jelenléti ívek, szabadságkiírások kezelése, feldolgozása;
  • belső Excel táblák, kontaktlisták naprakészen tartása;
  • üzemorvosi beutalók és alkalmassági vélemények feldolgozása;
  • a bérszámfejtés előkészítésének részfeladatai (adatok begyűjtése, összesítő táblázatok kitöltése stb.);
  • képzések, rendezvények, csapatépítő események szervezése;
  • a munkavállalók HR vonatkozású kérdéseinek meghallgatása, a megoldások megkeresése;

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • folyamatban lévő, vagy lezárt felsőfokú tanulmányok (elsősorban menedzsment, gazdasági, társadalomtudományi, pedagógiai területen);
  • 0-3 év munkatapasztalat HR és/vagy adminisztratív területen (pályakezdők, pályát újrakezdők, más pályát elhagyók jelentkezését is várjuk!);
  • hosszútávú érdeklődés a HR területe iránt;
  • jó fogalmazási képesség szóban és írásban;
  • adminisztratív fegyelem és igényesség;
  • magas szintű Microsoft Office ismeret (Excel, Word stb.)
  • precíz, önálló, gyors munkavégzés, szoros határidők betartása, megoldásorientáltság;
  • fejlett szociális képességek (empatikus, kedves, nyitott, hiteles személyiség, akit a munkavállalók a bizalmukba tudnak fogadni);

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • EU és hazai támogatások területén szerzett tapasztalat;
  • több telephelyen/fióktelepen működő vállalat adminisztratív feladataiban szerzett tapasztalat;
  • HR / társadalombiztosítási / bérügyintézői szakképesítés (bármilyen képzési szinten);
  • vonatkozó jogszabályok teljes körű, naprakész ismerete, alkalmazása;
  • kötődés/elkötelezettség az ifjúságügyi/tehetséggondozási/önkéntes szférához;
  • B kategóriás jogosítvány;

Amit mi kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • dinamikus, fiatalos csapat
  • kellemes munkahelyi légkör
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • modern, színvonalas munkakörnyezet
  • tanulási és fejlődési lehetőség HR és EU-s projektmenedzselési területeken

Jogviszony típusa: határozatlan idejű, részmunkaidős (napi 4 órás) munkaviszony

Munkavégzés helye: Budapest, Árpád híd környéke

Munkába állás kezdete: azonnal

Jelentkezési határidő: 2016.10.21. (péntek) 12:00

Fizetési igénnyel ellátott, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod Herczog Krisztián HR vezetőnek címezve a hr@unp.hu e-mail címre várjuk "HR asszisztens" megjelöléssel. Kérjük, hogy az e-mailben pár szóval foglald össze, hogy miért szeretnéd ezt a pozíciót betölteni.