Főleg az illat alapján választanak a nők tusfürdőt

16/12/05 hétfő
ujnemzedek.hu

A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége.

A terméket igen gyakran használják: a megkérdezett hölgyek több mint 80 százaléka zuhanyozik napi rendszerességgel különböző gélekkel - világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése.

A magyar hölgyek legfőképp az illat alapján vásárolnak tusfürdőt, 91 százalékuk tartja nagyon fontos vagy fontos döntést befolyásoló tényezőnek, hogy a terméknek kellemes legyen az illata - derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. Szintén alapvető fontosságúnak tartják a magyar hölgyek a termék hatékonyságát, ez a megkérdezettek 86 százaléka számára döntő tényező. A harmadik, illetve negyedik helyen pedig a bőrtápláló (83 százalék), illetve a frissítő hatást (79 százalék) emelték ki a hölgyek. A cikk itt folytatódik.