Állás az Új Nemzedéknél: HR asszisztens

17/08/11 péntek
ujnemzedek.hu

Az Új Nemzedék Központ Nonprofit Kft.

új kollégát keres

HR asszisztens

pozícióra.

 

Főbb feladatok, munkák: a HR csapat munkájának adminisztratív támogatása, elsősorban az alábbi területeken:

  • munkaügyi dokumentációk (szerződések, munkaköri leírások, igazolások stb.) szerkesztése, nyomtatása, aláíratása, szkennelése, lefűzése;
  • jelenléti ívek, szabadságkiírások kezelése, feldolgozása;
  • belső Excel táblák, kontaktlisták naprakészen tartása;
  • létszámtervezés, toborzás, kiválasztás részfeladatai (pl. kapcsolatfelvétel a jelöltekkel, visszaigazolások kiküldése);
  • a beléptetés, kiléptetés, belső mozgások HR lekövetése (pl. adatbázisok frissítése, első és utolsó munkanapok megszervezése, belépő tájékoztatások megtartása stb.);
  • üzemorvosi beutalók és alkalmassági vélemények feldolgozása;
  • a bérszámfejtés előkészítésének részfeladatai (adatok begyűjtése, összesítő táblázatok kitöltése stb.);
  • a munkavállalók HR vonatkozású kérdéseinek meghallgatása, a megoldások megkeresése;

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • folyamatban lévő, vagy lezárt felsőfokú tanulmányok (elsősorban HR, vagy menedzsment, gazdasági, társadalomtudományi, pedagógiai területen);
  • 0-3 év munkatapasztalat HR és/vagy adminisztratív területen (pályakezdők, pályát újrakezdők, más pályát elhagyók jelentkezését is várjuk!);
  • hosszútávú érdeklődés a HR területe iránt;
  • jó fogalmazási képesség szóban és írásban;
  • adminisztratív fegyelem és igényesség;
  • magas szintű Microsoft Office ismeret (Excel, Word stb.)
  • precíz, önálló, gyors munkavégzés, szoros határidők betartása, megoldásorientáltság;
  • fejlett szociális képességek (empatikus, kedves, nyitott, hiteles személyiség, akit a munkavállalók a bizalmukba tudnak fogadni);

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • EU és hazai támogatások területén szerzett tapasztalat;
  • több telephelyen/fióktelepen működő vállalat adminisztratív feladataiban szerzett tapasztalat;
  • HR / társadalombiztosítási / bérügyintézői szakképesítés (bármilyen képzési szinten);
  • vonatkozó jogszabályok teljes körű, naprakész ismerete, alkalmazása;
  • kötődés/elkötelezettség az ifjúságügyi/tehetséggondozási/önkéntes szférához;
  • B kategóriás jogosítvány;

Amit mi kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • szakmai fejlődés lehetősége HR és EU-s projektmenedzselési területeken
  • kellemes, fiatalos munkahelyi légkör
  • színvonalas munkakörnyezet

Jogviszony típusa: határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony

Munkavégzés helye: Budapest, Árpád híd környéke

Munkába állás kezdete: azonnal

Jelentkezési határidő: 2017.08.25. (péntek) 12:00

 

Fizetési igénnyel ellátott, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod Herczog Krisztián, HR vezetőnek címezve a hr@unp.hu e-mail címre várjuk "HR asszisztens" megjelöléssel. Kérjük, hogy az e-mailben pár szóval foglald össze, hogy miért szeretnéd ezt a pozíciót betölteni.