A fiatalokra fókuszál az Operaház

16/11/21 hétfő
ujnemzedek.hu

A 27. Országos Marketing Konferencián trendekről, márkaépítésről szólnak a délelőtti előadások. Turkovics Mónika, a Magyar Állami Operaház marketing igazgatója elmondta, a 2012-ben kezdődött újrapozícionálástól kezdve fókuszálnak a fiatalokra. Bevezették a diákjegyet, amire korábban nem volt példa. A teljes befogadóhely 10%-át biztosították számukra. Az Erkel Színházban pedig létrehozták a Facebook karzatot, ahova csak a közösségi platformon lehet jegyet vásárolni.

Középiskolásoknak hozták létre az operakaland blokkokat, az elmúlt 4 évad alatt 130 ezer diák vett részt a programban. Turkovics Mónika elmondta, a fő kihívás számukra a fiatalok nyelvezetéhez való illeszkedés volt. A MÁO jelentős marketingbüdzsé hiányában a fiatalok felé való kommunikációra a művészi tartalmat használja. Emellett részt vesznek olyan rendezvényeken, amelyek a fiataloknak szól, így például a Sziget Fesztiválon. (Marketinginfo.hu)