Infografika arról, hogy is teszi eredményesebbé a zene az edzéseidet

17/07/14 péntek
ujnemzedek.hu
Merthogy azzá teszi. Meglepődtél? Ugye hogy nem. De majd meg fogsz.

Mert a MUZSIKA egy csomó mindenben segít, miközben futsz, húzódzkodsz, mellre gyúrsz, A-létrát mászol, vagy akár éppen úszol egy nagyot. Pl. tartod tőle a tempót. Segít legyőzni a fizikai korlátaidat - vagy adott esetben akár a pszichológiait is. 

Mert mondjuk erre itt harcba vonulni pl. annyira könnyű, hogy simán megnyernénk vele a 2. világháborút:

De lássuk csak magát az infografikát, amit a Lifehackeren találtunk - ott filmzene pont nincs, erősen rámentek a popra, de ha az ember akar, akkor dallamtapadásban hasonló zenékkel simán kiválthatja az itt szereplő trackeket. Mindjárt a Londoni Brunel Egyetem kutatásával indítanak, miszerint a zene

teljesítményfokozó hatású. 

Ha futsz, és közben a füledbe üvölt mondjuk ez itt:

akkor (elvileg) azokhoz képest, akik csak a saját szuszogásukat figyelik, magasabb koncentrációs állapotban sokkal jobb eredményt érhetsz el. Ha például benyomod a füledbe mondjuk a Battlestől az Atlast:

akkor a fent említett tanulmány szerint 54%-al serényebben tolod majd az edzésedet - azaz segítségedre lehetnek a hangjegyek, ha épp semmi kedved kimozdulni otthonról, és inkább ellustáznád a dolgot. Legyen az akármi.

Nos itt az infografika, angoltudás előny, úgyhogy tornáztasd az agyad is pls - de ha lecsekkolod, választ kaphatsz arra is, milyen dal melyik edzésrészhez passzol. Mondjuk mi sose gondtuk volna, hogy bemelegítséhez  Missy Elliotot tolunk majd, de ma kipróbáljuk, eskü!