Farkas ette meg a nagymamát, a rendőrség keresi a szemtanút

17/03/21 kedd
ujnemzedek.hu
Egy dallasi könyvesbolt, a The Wild Detectives ügyes technikával szerez új olvasókat a boltjukban árult klasszikus regényekhez.

A könyvesbolt tavaly szeptemberben indította a mozgalmát, amelynek célja az volt, hogy ráébresszék az embereket, hasznosabb dolgokat is lehet olvasni a szenzácíóhajhász online cikkeknél. Ha valaki bedől a kattintásvadász címeknek, egy olyan blogposztban találja magát, amely tartalmazza a teljes könyvet, amire a cím vonatkozik.

A könyvesboltok a toppon pörögnek az utóbbi időben. Írtunk már arról, hogy külföldön de már hazánkban is csatlakoztak a könyvesborítókat megszemélyesítő kampányhoz, melynek célja az olvasás népszerűsítése. A mostani mozgalom lényege, hogy a könyvek címét valami meghökkentő, vicces vagy polgárpukkantó szöveggé alakítsák.

Az az, nem egyszerűen azt írják ki, hogy 20%-al olcsóbb a Piroska és a farkas, hanem: Farkas ette meg a nagymamát, a rendőrség keresi a szemtanút, az unokát, aki feltételezzük, hogy piros ruhát visel! 

A kezdeményezés lényege amellett, hogy elterelje a figyelmet a médiában megjelenő kattintáshajhász cikkekről az, hogy megmozgassa az olvasók és a könyvesbolti eladók fantáziáját is. Lássuk, te kitalálod a mi kis összeállításunkból az eredeti mű címét?