Tudod, hogy nem úgy gondoltam! - 7 tipp veszekedés utánra

17/11/24 péntek
ujnemzedek.hu
Ölel, csókol, szeret.

A párkapcsolati veszekedések után mindenki más ütemben képes visszaállni alapállapotba, azaz nyugiba. Ahhoz, hogy ez gördülékenyen menjen, és a lehető legkevesebb sebet hagyjunk magunk után, néha elég, ha összebújunk, ölelkezünk vagy elmegyünk közösen szórakozni, de van, hogy ennél többre van szükség a tartós békéhez.

A Bustle szerint például így hozhatjátok helyre a hangulatot a balhé után:

STOP!
Először is a lehető leggyorsabban hagyjátok abba a veszekedést

VIDÍTSÁTOK FEL MAGATOKAT!
Ennek eszköze lehet egy masszázs, közös főzés vagy szex is, a lényeg, hogy oszlassátok el a felhőket a jó élményekkel.

ZÁRD LE POZITÍVAN!
Ne taktikázz, ne gyűjts muníciót egy későbbi támadáshoz, ne mondj olyanokat, hogy „Sajnálom, de azért te is…”. Ezzel nem zárod le.

ÉRTSD MEG A PÁROD ÉRZÉSEIT!
Ha nem is értesz vele egyet, fogadd el, hogy ő így érez, és a saját érzéseidet is higgadtan tálald.

DOLGOZZATOK KÖZÖSEN A MEGOLDÁSON!
A párkapcsolati veszekedés nem arról szól, hogy ki tudja legyőzni a másikat, hanem arról, hogy miként tudtok közösen kidolgozni egy működő rendszert. Dolgozzatok keményen!

HA NEM TUDSZ LENYUGODNI, VONULJ EL EGY KICSIT!
Annak semmi értelme, hogy feldühödve próbálj nyugalmat színlelni, mert újra robbanni fogsz. Ha kell, vonulj el egy kicsit egyedül, amíg lenyugszol, de ezt ne úgy tálald, hogy egyedül akarsz lenni, hanem magyarázd el, hogy ez most mindkettőtök érdeke.

BOCSÁSS MEG MAGADNAK IS!
Legtöbbször nagyon bánjuk a veszekedésre pazarolt időt, és magunkat is emésztjük, hogy miért voltunk olyan hülyék, miért nem voltunk türelmesebbek. Tanulj meg magadnak is megbocsátani, ember vagy, minden ember vitázik.