Inkább a menő cuccokra költenek az Y-generáció tagjai a menő élmények helyett - INFORGRAFIKÁK

17/09/13 szerda
ujnemzedek.hu
Most, hogy a Z-generáció tagjai is kezdenek pénzt keresni, vagy legalábbis láthatóan költeni azt, az őket piaci szempontból vizsgáló kutatások is egyre gyakoribbak.

Ez az öt infografika a munkahelyi viselkedésüktől kezdve a pénzszórási szokásaikon át mutatja be, hogy milyen különbségeket mutatnak az Y- és a Z-generáció tagjaihoz képest. Te is ilyen vagy?

Már az X-hez képest is elég mások a médiafogyasztási szokásaik

1.jpg

 

Inkább a menő cuccokat kedvelik a menő élmények helyett

2.jpg

 

Vállakozószelleműek és jóban vannak a technológiával

3.png

 

Nem érdeklik őket a szokványos reklámkampányok, máshogy kell megszólítani őket, mint az előző generációkat

5.png

 

 

Kultúrát akarnak teremteni, és csinálják is!

5.jpg

 

(visioncritical.com)