Haha, szívás: nem is a fiatalok vannak belezombulva a telefonjaikba

17/12/07 csütörtök
ujnemzedek.hu
Egy kutatás szerint a 35-49 éves felnőttek vannak leginkább ráállva a közösségi oldalakra. BUKTA!!!!

Van ugye a tipikus sztereotípia: kis hülyék, mást se csinálnak, csak a Fácsén lógnak, nem jók semmire, hiszen ÉLETÜK sincs, illetve ami van, az is online, bitben mért semmiség. És kik mondják ezt?

Akikről most egy friss felmérésben kiderült: igazából többet törődnek az idővonalukkal, mint fiatalabb társaik.

Konkrétan a Nielsen állt elő ezekkel a megdöbbentő adatokkal: ha igazuk van, akkor míg a 35-49 éves felnőttek átlagosan heti 6 órát és 58 percet töltöttek a közösségi média hálózatokon, a fiatalabb csoport mindösszesen 6 órát és 19 percet. Elképzelhetõ, de az 50 felettieket sem kell félteni: átlagosan 4 óra 9 perc az idejük. Oké: hetente.

Képtalálat a következőre: „old man phone gif”

Sean Casey-t, a Nielsen társadalmi osztályának elnökét is meglepte, a dolog, mert ugye ő is abban a tudatban élt, hogy "a társadalom nagymértékben a fiatalabb generáció kezében van, ők döntenek trendek, divatok, meg egy csomó minden más felett, és teszik ezt ugye mondjuk a Facebookon, vagy az Instán."

Aztán most kiderült, hogy ez nem feltétleül van így.

Az okostelefon persze mindenütt jelen van: a jelentés szerint az Egyesült Államokban 18 és 34 év közöttiiek 97 százaléka férhet hozzá okostelefonokhoz. Az 50-esek 70 százalékáról mondható el ugyanez. A 29 oldalas beszámoló 9 000 okostelefon- és 1300 tabletfelhasználó adataiból matekozódott össze.

Vannak ám magyar adatok is: a Magyar Ifjúság Kutatás 2016 csurig van velük, éremes csekkolni ITT. Illetve ha a fenti dolog megijeszt, no para: van egy Digitális Immunerősítő Programunk, amit pont az ijedtség meg a megijedés ellen találtunk ki. Itt vannak a részletek!

Tudod mit akarz az Y generáció? Ezt.