Edzés? Reggel?

19/01/30 szerda
ujnemzedek.hu
Korábban kelni alighanem kevesen szeretünk. Ám mi van akkor, ha ez az egész napunkra hatással lehet?

Egészséges

Hiszen kondiban tart testileg és szellemileg is. Egészséges étkezés (nem diéta, hanem életmódváltás!) és napi egy óra mozgás. Ha mindkettőt rendszeresen csinálod (figyelj a gyakorlatok szabályos elvégzésére! A kapkodás, “erősködés”... szóval a sérülés többet árt, mint használ), egy-két hónap és nemcsak érezni, de látni is fogod a pozitív hatásait. Ez pedig kb. heti 3-4 alkalmat jelent. Így nem is kell minden reggel elengedned a szundit.

 

Lendületet ad a napnak

Képzeld el, hogy reggel 8:30 van. Indulsz a munkába, kezdődhet a nap.

És most képzeld el, hogy nem vagy se álmos, se nyűgös. Teljesen felébredtél, lenyomtad a reggeli edzést, letusoltál, tettél azért, hogy egészségesebb legyél, hogy még jobban nézz ki, kieresztetted a gőzt, tele vagy lendülettel és még mindig csak 8:30 van. Mit gondolsz?

 

Megéri

Az első nap baromira nehéz lesz. Mert aznap fogod kezdeni. Az első hét után elkezded megszokni majd. Az első hónap után már hiányzik, ha kimarad, az első év után pedig már nem csak büszkébben nézel a tükörbe, de nem is érted majd, hogy miért nem kezdted el hamarabb. Tényleg.