Az feltűnt, hogy mindig van valami alkohol az ügyeletes Instagram-sztár keze ügyében?

16/10/04 kedd
ujnemzedek.hu
A csudacsinos csaj valójában nem más, mint egy baromi ügyes francia kampány része.

25 éves, párizsi lány Instagram-fiókot gründol - ezer és egy ilyen cucc van a legmenőbb fényképmegosztón. A csaj ráadásul TÉNYLEG elképesztően gyönyörű - ízlések és pofonok persze, de azért a követők száma (több, mint 50 ezer) és a kedvelések (kb mindig 600 felett) meglehetősen árulkodó. Egy dolog azonban nem tűnik fel senkinek:

a lány fotóin MINDIG szerepel valamiféle R-OH képletű folyadék.

Az alkoholok egy vagy több hidroxilcsoportot (-OH) tartalmazó szerves vegyületek.A természetben számos alkohol megtalálható az erjedő növényi anyagokban. Kötött állapotban a különböző gyümölcsök, viaszok, illóolajok tartalmazzák őket észtereik formájában. Az etil-alkoholt italok készítésére használják - a hatásáról pedig nem is olyan régen mi is írtunk, már a címmel is elárulva, hogy a mértéktelen fogyasztás nagyjából mihez vezet: haveroktól (s köbö az élettől) való elidegenedést, elivott párkapcsolatokat, a szorongástól való menekülést.

Instagram-fiók: https://www.instagram.com/louise.delage/

Persze ezek a kijelentések meglehetősen direktnek hathatnak - de ki ne szeretne ellazulni a spanokkal, ki ne akarná egyszerűen ledobni magáról a hétköznapo nyűgeit? A dologgal akkor van baj, amikor rendszerré válik, viszont nagyon nehéz elmagyarázni a fogyasztónak, hogy ha nem figyel, bajba kerülhet. Nos, ezért jött létre a Louise Delage segítségvel augusztus elején ez a fiók: első pillantásra szokásos high-life medencés bulikkal, jachtokkal, barátokkal, tengerparttal, azonban a figyelmes követő egy idő után kiszúrhatja a bibit. 

 

A hangsúly itt az "egy idő után"-on van: a BETC Paris új, Like My Addiction kampányának pont az a célja, hogy mennyire nagyon nehéz felismerni a hozzánk közel állókon a függőséget. A BETC nem vette félvállról a feladatot: széttanyulmányozták az Insta rendszerét hashtagesül, posztolóstul, mindenestül, szóval megvolt minden, ami sikeressé tehette volna a programot. Azonban - és ezt akár felfoghatjuk egyféle kritikának is - hiába követték be a lányt a legtöbb eléréssel rendelkező divatbloggerek és vizuálmegmondók, a legtöbben TÉNYLEG csak egy helyes, partikázó csajt láttak maguk előtt. Szóval miért nem figyelünk jobban? Érdekelnek bennünket valójában azok, akiket naponta lesünk, vagy csak arra vágyunk, ami a kirakatban van? Hogy nem vettük észre, hogy Louise valójában igen nagy bajban lehet? 

Lehet, hogy ki kellene nyitni a szemünket kicsit?